7 Sanningar

Blev utmanad av stor kussen J härromdagen. Det hela gick ut på att berätta 7 saker som kanske alla inte vet, så här kommer mina;

1. När jag blir minsta lilla stressad så stänger jag av helt och gör ingenting istället

2. Jag avskyr att ta medicin och har fuskat med astma medicinen så länge jag kan minnas, alvedon har jag inte tagit på   2-3 år..

3. Ungefär hälten av gångerna jag skyller på förskylning så är det allergi, märker skillnaden väldigt tydligt själv

4. Jag har en dålig vana av att inte våga göra saker fullt ut utan det blir lätt halvhjärtat alltihopa

5. Jag är inte heller speciellt förtjust i att be om hjälp

6. Allt elektroniskt har jag en sorts hat kärlek till

7. Jag hjular 95% av gångerna jag är full och ibland även annars, träning ger färdighet eller vad säger man?


Själv utmanar jag ingen utan den som vill får gärna lägga ut 7 sanningar om sig själv i sin blogg

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: