Feber?



Det är höst, jag har lov, det är nästan fint väder och ja det är väl klart som fan jag tror jag har feber..
Dock lever jag efter det att så länge jag inte vet säkert kan jag bestämma själv om jag har det så när mamma;
vill pyssla om,
låta mig ligga i soffan utan att klaga,
och allmänt få vara lite småsjuk
Ja då har jag såklart inget emot lite feber
Men när:
jag aboslut jättegärna vill ut i höstvädret och röra på mig utan att bli kallsvettig,
gärna vill kunna slippa snyta mig varann sekund,
läpparna torkar sönder
och jag bara känner mig allmänt slö
Då försöker jag ihärdigt intala mig själv att jag inte alls är sjuk utan att det bara har en sämre dag och att allt är bättre om ungefär 2½ minut..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: