Med mina vita klädnypor

Hemma sjuk idag efter att ha vaknat x antal gånger under natten av att inte kunna andas ordentligt.. Kände inte för att gå till skolan veckans längsta dag och vara jättetäppt och hostig så tar kvalitetsdag med sorken och soffan istället. Förhoppningsvis får jag även lite skola gjort.. I vilket fall som helst så tog jag nyss tag i att göra något åt väggen ovenför sänggaveln som jag tycker sätt lite tom och trist ut och ja, här är resultatet;



Ska eventuellt flytta upp dem lite om jag orkar men inte just nu med en gång.. Sen blir det väl bildbyte när vintern kommer.

Kommentarer


Ingela

Love it :) Jag ska nog baka kokoskaka idag. :)

2009-10-06 @ 10:38:49

Jana

mkt snyggt fia.

2009-10-07 @ 21:49:04

Jody

Ah, I hope you are feeling better. I do like the result! :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: