1 mars

2008:

Första turen för att leta balklänning lyckas vi klämma in mellan Ks basketmatch i knatteligan och skollagets final i Districts i Glasgow, något som innebär rolig helkväll med klassen trots ganska stor förlust.

2009:

Första åkdagen i Whistlers slalombackar! Svåråkt (läs tungt) före och två års vila från skidorna ger mig inte direkt mersmak men med familjens stöttning (och utlovande av fika) tar jag mig trots allt ner några åk. Kvällen avslutas hos bröderna och A i Creekside där det bjuds på tacos, därefter får jag somna i min väldigt, väldigt, bekväma Adara säng!

2010:

Ser inte ut att bli något första av någonting idag... Både prov och glosförhör på schemat och dåligt förbered inför båda. Efter skolan lär det väl bli promenad, fika, sömn, mat, promenad, plugg, fika, tv, sömn. Precis som vanligt alltså !

Så vad har ni haft för er den första mars?

Kommentarer


Jody Delane

Prom dress shopping :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: