Konsten att få dagen att försvinna

Kom äntligen hem där runt tre efter två lektioner och två timmars hål, inget alltför spännande hade hänt ochdärför kändes det viktigt att åtminstonde låtsas göra någonting när jag kom hem.
Men vad händer? Jo Hobbe pumpar hög musik från datorn och Rickard ligger med en godispåse och tittar på nån film.. Själv tar jag ut hunden och gör sedan det jag inte borde ha gjort.
Jag lägger mig på sängen, med en filt!
Tar inte mer än kanske tio minuter innan jag sover min skönhetssömn. Och hårt måste jag verkligen ha sovit för vaknar, nä det gör jag inte förren kvart i nio.. FEM jäkla timmar har jag sovit bort mitt på dan!
Grattis till migsjälv för att jag inte kommer kunna somna ikväll och därmed kommer vara svintrött imorgon igen, Grattis!

Kommentarer


Ingela

Bara inte jag får dras med flumtrötta Fia. :S I'm staying away. ;)

2008-12-03 @ 12:50:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: