Vill inte!

Det är sista dagen innan det är Måndag igen och agendan är full som vanligt... Bland annat så måste jag:

* Städa mitt rum, innan min allergi går igång ordentligt
* Skriva över infotexten till datorn... Tråk, tråkigare, tråkigast
* Hjälpa mamma att koka mer godis
* Dammsuga hela huset
* Laga middag till hela familjen
* Ta ut hunden minst en gång till, gärna även träna med honom om jag inte vill ha han galnare än vanligt ikväll
* Måste även skriva vykort och paketera allt som ska iväg till USA
* Till den förra hör även gå upp till OK och betala för hela kalaset och sen var det hejdå med pengar för det närmaste halvåret....

Det jag däremot VILL göra är att lägga mig under en filt i soffan, skrika JAG VILL INTE och sedan ligga där och tjura resten utav dagen.

Tänk vad livet var lättare när man var 3 år och blond!

Kommentarer


Jana

Vad fin sidan va Fia.

Du, ibland är det så värt det att bara vara "bitter" eller ja, ibland får man vara det och stå för det ! =)

2008-12-07 @ 15:28:19
http://www.glife.se/DenStoraStjarnan

Ingela

Alltså, det har gått typ 3 dar sen du skrev nåt. Jag menar; Hallå!? Hur seg får man vara egentligen?

2008-12-10 @ 21:07:30
http://ingelameandnow.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: