En helgs isolering tack

Veckorna går för fort och när snön försvann märkte jag av mörkrets dåliga inverkan på mig också så i helgen tänker jag bara försvinna från allt in i böcker, både skol och vanliga och bara ta det så lugnt det går. Försöka komma ikapp lite grann och samtidigt se till att vara utvilad för en gångs skull.
Och då detta allt som oftast är omöjligt att lyckas med hemma så lämnar jag mobilen hemma och sätter mig på tåg mot Duved klockan fyra ikväll! Enda resesällskap är mamma, hund och svintung väska och sen kommer även min käre far upp imorgon med brum brum bilen.
Innan dess måste jag dock pina mig igenom morgonens datalektion (med Windows 98...) som hittills har varit helt okej, avbrott/rast tillsammans med Ingela och även Katta å några fler räddade morgonen! därefter en timmes MåBra och uppsatsskrivning i EngB i tre timmar (förhoppningsvis kortare). Är ju en given att nånstans där emellan måste godis och även kanske lite frukt införskaffas!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: