EFIT: En sån där IKEA söndag

Så hade man dragit igång en sån där Ett Foto I Timmen dag igen, men precis som vanligt så går ju allt emot en just den dan bara därför! Först så glömde jag bort hela jippot så mina tre första vakna timmar eller så blev det inga bilder.. Och när man väl kom på del då var ju förstårs batterieluckan TOM i kameran, då någon snäll bror tagit batterierna och använt dem till datormusen istället GAHH!!, slutade alltså med att hälften är tagna med mobilkamera = rätt kassa och några blev tagna med den med snodda brorsans kamera. Han måste ju betala igen på nått sätt! Dock upptäcktes de att även den kameran hade halvtaskig batterinivå. Ska nog även tilllägga att bilderna inte är tagna på exakt klockslag utan UNDER den timmen. Här kommer i varje fall dagen:

07:00-10-00 Tar ut hunden, sover en stund till, äter frukost, gör mig i ordning och lämnar över hunden till tant K.

TIO
Med skor, vantar och mobil är man äntligen på väg ut genom dörren!


 


ELVA
'Vi har de bra Vi här bak i bilen, tra la la la'


TOLV
Äntligen framme vid IKEA, dax för shopping!!

ETT
Vi följer pilarna..

TVÅ
Dax att rädda blodsockret!

TRE
Packning på 'ta själv lagret' börjar äntligen närma oss utgången

FYRA
Här kan ni tänka er en bild på en stor portion mat och med glass efteråt, vi var nämligen en sväng hos morfar och jag glömde väskan och minnet i bilen

FEM
Klockan fem kom jag i varje fall på mig och skyndade mig att ta en (DÅLIG) bild på kaffekoppen med mobilen innan klockan hann bli sex

SEX
Fem grader ute och än så länge inte så mkt varmare i bilen, tack gode någon för stjärtvärmare!

SJU
Sitter och skriver veckans matsedel i nästan totalmörker, handstilen blev därefter kan man säga..

ÅTTA
Tanka bilen bör man annars i Hammarn så dör den..

NIO
Äntligen, äntligen hemma!!


BONUS BILD (nästan TIO)


GOD NATT !

Kommentarer


Ingela

Tss... Vadå glömde bort dig? Jag totalraderade hela grejen ur huvudet. Omedvetet! Jag lovar att det var omedvetet!

Du har iaf gjort ett bra jobb:)

Vems är de snygga stövlarna btw?

2008-10-22 @ 12:15:38
http://ingelameandnow.blogg.se/

Jo

now you wear your boots, good thing your family is tall...lol you made me look short wearing those things!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: