Muffinsbesök och snöööö

Fick runt tolv, halv ett, besök av en Ingela som ungefär en månad efter att löftet utgetts bakat muffins till mig och tagit med sig. Och inte vilka muffins som helst heller, utan polkagris muffins i en påse och smarties muffins i den andra!
Så vi värmde helt enkelt upp med lite av gårdagens kinamat för att sedan smälla i oss alldeles för många muffins för att man ska våga nämna en siffra här under tiden som filmen 'Hairspray' spelades på DVD:n. Mycket mysigt och mycket mycket gott! Att filmen dessutom är rätt rolig och lättsam så där var bara som ett extra bakgrundsplus till sällskapet och smaken!
Men för att få ner/bort lite grann av allt ätande i varje fall och även rasta hunden lite så tog vi en kort promenad ner till sjön där människan även roade sig med kameralek mot ett försvunnet dimm-Frösön. Har man tur kanske resultatet kommer upp på hennes blogg inom en framtidsperiod på få se en månad eller två kanske? (förhoppningsvis läser hon och ser piken och därefter rappar på lite ;) )
Blev även lite prat om blogg design, hemside design och tankar om en gemenssam fotoblogg.. Mycket data, lite liv skulle man ju kunna säga men de låter ju lite småhårt kanske så det strök vi. Hon tyckte även att det var väldigt pinsamt att jag har varit så otroligt dålig på att skriva mail på senaste tiden till USA så det tänkte jag sätta mig och  fixa till nu innan jag måste lägga mig och läsa Jane Austin.. Men först måste jag ju till allas stora glädje (speciellt min) meddela att:


SNÖN ÄR HÄR OCH DÄRMED VINTERN!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: