Bättre sent än aldrig??

Så kom då äntligen dagen som jag så tålmodigt (ibland i varje fall) väntat på under hela sommarn, dagen då det där lilla sms:et från  ElGiganten som säger: "Din vara är nu färdig att hämtas" kommer och lyser upp hela dagen!! Det hela blir ännu bättre när ens snälla superpappa har varit gullig och hämtat ens fina Canon kamera så att den ligger och väntar på köksbordet när man kommer hem efter en 13 timmars dag på skola och stad.
Dock hade det ju varit lite roligare om det hela hade tagit två till fyra veckor som de sa att de skulle ta istället för de nästan 4 månaderna de tog nu. Aldrig mer El Giganten säger jag bara! Ska tillbaka om nån dag och kolla om jag kan få nått tillbaka på det. Ett fint presentkort kanske så man kan köpa sig en film eller två. 

Får klura lite på det där men nu måsta jag nog krypa ner i soffan och bara koppla av lite innan jag inte kan stava alls längre..

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: