Hösten är här!

På Ingelas order fick kameran följa med på dagens långpromenad med uppgiften att fånga hösten och alla dess färger. Inte mig emot, dock var jag för lat för att släpa med D70:n så istället blev det min nyhämtade Canon A550, för er som gillar detaljer.  Här nedan kommer i varje fall resultat och jag får nog erkänna att jag inte är så supernöjd med bilderna men det lär väl bli några fler vändor...


Härliga underbara färger!


 Gud lyser på sin 'Ängel' ;-) Synd att matte är ateist annars hade de nog kunnat bli en religös upplevelse?!


Hur skulle man klara sig utan Storsjön?

Kommentarer


Ingela

Way to go!

Gillade sista bilden spec mkt. :) Kom in och kika på mina bilder senare idag!

2008-09-21 @ 15:49:35
http://ingelameandnow.blogg.se/

Daniel

Ack för hösten!

2008-09-22 @ 11:52:42
http://danielfagerholm.webblogg.se/

Anonym

vad fina :) jag måste bara få fråga, d70;n, är du nöjd med den?

2008-09-24 @ 22:19:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: