Långfredag

Sovmorgon (om man bortser från 6:00 promenaden runt fotbollsplan..)
Solning på snöfri verandatrapp,
kan ju i varje fall inbilla mig att jag blir brun!
Därefter välbehövligt pudelbad följt av Fia-dusch (även den välbehövlig mitt hår var rätt läskigt... Tur det finns hårsnoddar!)
Påskklänning på och bröder på väg hem :-)
God middag, glada (solbruna!) bröder, kaffe, kaka, godis
=
Saker som gör min långfredag mycket bättre än den vanliga, långtråkiga, varianten (förutom biten att alla i min familj nu är betydligt mycket brunare än mig, typiskt rickard att hänga på stränder i OC istället för i den mörka källarn, har ju tidigare kunnat räkna med att ha honom vitare än mig men den tiden är tydligen över nu..)
 
Nu vid halv elva tiden har jag även hunnit vinna två gånger över mor i Sequance och stoppat i mig lite frukt,
var ju tvungen att göra upp för allt onyttigt
tveksamt om det funkar så men helt klart värt ett försök!
Nu återstår bara beslut om Åre eller inte imorgon sedan sömn och drömmar om sommarn som nästan är inom räckhåll!

Kommentarer


Jana

Fia, i min värld kommer du alltid att vara brunare än R ! =)

2009-04-11 @ 11:41:07
http://janabe.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: