What's wrong with this picture?

This Picture ~ Placebo

Lämnade av I på bussstationen i lördags, trist
har varit kul att ha henne här även fast vi kanske inte direkt har 'gjort' så mycket..
Tomt här hemma blev det igen i varje fall för ett par dagar åtminstonde
och det bestämde sig Z för att sörja med en rejäl hälta, mat/drick vägran och lite spya
Till idag har han i varje fall slutat spy och börjat äta/dricka men hältan är kvar
försöker dock inbilla mig att den är lite mildrare än gårdagens,
orkar ingen mer veterinär!
Räcker med att jag ska tvinga iväg migsjälv till läkarn imorgon,
få lite sanning uppkörd i ansiktet och spä på funderingarna om;
vad fan det är jag håller på med

Men man kan väl ändå hoppas på mirakel,
och kanske framtiden blir bättre än vad jag vågar hoppas.

Avslutar med att tacka M för mycket trevligt fiksällskap idag,
hälsa Göteborg och våren från mig!

Kommentarer


Ingela

Slår vad om att bitmonstret bara vill ha uppmärksamhet. Inge allvarligt fel på den... (förutom kortslutningen i den lilla valnöten han har till hjärna) ;) Oroa dig inte :)

2009-04-06 @ 17:30:23
http://ingelameandnow.blogg.se/

Jana

Det ska jag göra Fia. Nu längtar jag bara ner till GBG fast jag blev förkyld m magsjuka under natten till idag ! Kram

2009-04-07 @ 20:37:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: