Det blev som det blev

Så mycket att säga, så många ord som formulerats och omformulerats,
men det vill sig inte
blir bara kladd och sedan sudd,
sudd tills allt är blank, rent, tomt
igen.


Lovet är snart slut och mot slutet lyckades jag faktiskt bli frisk även om jag trots detta inte fick mycket gjort..
Trevligt fika på Tehuset under gårdagen och godisshopping,
inge plugg, inga utflykter, ingenting; förutom Fika och godisshopping i goda vänners sällskap
Inte alltför illa antar jag

Nu gäller det bara att verkligen njuta av de sista timmarna utav söndan,
för imorgon är det tillbaka till tegelbyggnaden..
Känns inte alltför lockande och tanken på att hoppa av och vad som skulle hända då har slagit mig många gånger denna vecka.
Fast,
det skulle ju innebära att jag inte får sommarlov om mindre än två månader,
utan blir arbetslös som alla andra och det suger.
Sedan är det ju faktiskt bara 3 veckor kvar innan jag åker iväg till staterna igen,
10 dagar vänner, familj och vårväder!
Längtar

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: