ursäkter

Tänk om en fågel skulle komma in i rummet nu och kidnappa mitt USB minne,
eller R skulle spilla kaffe över hela datorn så den knastra till och brann upp,
eller hustomten skulle smyga in i natt och kidnappa hela kontoret, förminska det och använda det som fotpall.
Skulle det i så fall vara en giltig ursäkt för att inte hinna lämna in Historia arbetet innan på onsdag?
Skulle Mia snällt säga att "det är ingen fara jag vet att du arbetat hårt med det så du behöver inte lämna in"?
Skulle kanske hustomten kidnappa mig också och jag kunde leva lycklig i resten av mitt liv i en stubbe i skogen, där inte sådana här arbeten existerar?
Kanske inte är så stor chans att något av ovanstående händer, skulle vara att datorn brann upp i så fall, men man måste ju få drömma ibland...
Sen när jag har drömt färdigt, får jag väl skamset erkänna för migsjälv att denna vecka kommer innehålla många långa dagar och innan den är över kommer jag vara så bra vän med datasalen i G200 att spit:arna kommer vara gröna av avund!
Nästan lika gröna som Jamtli fåglarna jag fotade igår;

Kommentarer


Emma

Satt precis och undrade om det var duvorna från jamtli men ja.. så stod det ju längst ner på inlägget ;)

SNYGGT

btw jag vet inte om ett liv i en stubbe är så mycket att komma med. Däremot kan du skylla på att jag åt upp historiearbetet!

2009-12-08 @ 15:28:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: