2009

Trots tråkig start tänkte jag ändå att jag skulle skriva ner lite mål och planer inför det nya året, nått gott ska de väl lyckas få med sig får man hoppas.

Resandet...
Några fler nya platser är det tanken att jag ska hinna med och även ett och annat återbesök. Börjar med Canada under sportlovet för att hälsa på bröderna och A, sedan i Maj är det tillbaka till Missouri, USA som gäller. Lyckas förhoppningsvis pricka in deras student och kanske bal. Under sommaren blir det nog mest jobb om jag får bestämma själv för att sedan avslutas med en vecka på Irland tillsammans med I. i Augusti. Finns det därefter några pengar kvar så finns shopping/fest tripp till Europeisk stad tillsammans med E & I med i planeringstankarna.

Jag...
För min egna del så är väl körtkortet det största målet. Det ska tas och helst inom de närmaste fyra månaderna medan bilen är tillgänglig. Vore även kul om jag kunde komma igång med målandet och pianospelandet igen, men vi får se hur det blir. Pianot är ju i varje fall inhandlat.
I övrigt hoppas jag väl mest på att alla i min närhet får må bra och att det blir ett roligt och lyckligt år!

Pudeln...
Först och främst hoppas jag på att få slippa allt vad veterinärbesök (och räkningar) heter! Ett friskt år även för honom helt enkelt. Men visst finns det andra förhoppningar också, som att lyckas ta oss igenom en klass1 bana i agility, utan att bli diskad, innan sommaren är slut. Finns en del trix jag vill ha inlärda och så även burleken. Till sommaren är planen pudelläger nere i södern med spår som inriktning. Om Zorro gillar det kommer vi nog försöka fortsätta lite på egen hand under hösten sen.  Och när snön kommer kanske vi lyckas få till det där med draget, då det sket sig i år p.g.a. skada.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: