Siffror

Klockan är 15:05
Jag är inne på min andra toarulle snorpapper
Femte koppen med te,
(men endast den tredje med rött te)
Jag har ätit två brownies,
en morot
och oräknat antal solrossnittar (alias 'nyttokakor')
Ut på promenad har jag varit två gånger,
Z var galen 75% av tiden,
men gav mig dåligt samvete 100%. 
Båda gångerna önskat att Z inte var mitt ansvar
och tagit tillbaka denna tanke lika fort!

Telefonen har ringt 3,
Jag har ringt en.
Först när jag skulle ringa orkade jag leta upp bärbara...
Har tittat på 5 avsnitt av Veronica Mars, (missade 1½ av 2:ans maratonvisning)
Önskat att någon ska komma hem med något gått har jag gjort 7 gånger,
funderat på att ta tag i det själv 5,
Slagit den idéen lika många gånger.
 
Nu tänker jag göra min sjätte kopp te,
andra med grönt te.
Sätta mig i soffan för 12 gången idag
och läsa boken för första.

(Ska även sluta räkna för annars kommer mina psykiska men att bli ännu värre!)

Kommentarer


Ingela

Hata siffror... Det enda bra siffror är till för att räkna ner till något kul. som att det bara är 4 dagar kvar till fredag.

2009-01-06 @ 12:13:46
http://ingelameandnow.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: