Utmanad

Har blivit utmanad av kusin Johanna så det blir en till sån här, sen lovar jag ett riktigt inlägg!

4 av mina favoritprogram.
House
Grey's Anatomy (fast de börjar spåra ur lite nu)
Greek
Scrubs

4 saker jag gjorde igår. 
Gick promenad med mamma å Z
Städade mitt rum
Åt choklad
Trånade efter långhelg 27-31 Maj så jag kan åka på pudellägret!

4 saker jag ser fram emot. 
Träffa släkten i helgen!  
Massage imorgon
Singstarkväll Snart! 
Canada resa v.10
 
4 av mina favoritrestauranger (caféer, går ju nästan aldrig på restaurang)
Lilla Siam
Starbucks (ingen restaurang riktigt men dock
Prästgatan 12
Majas Rosendal hotell, trevlig och bra personal oxå ;)

4 saker på min önskelista.
Röd vinterkappa
Äkta vinter igen
Körkort som bara ramlar ner i brevlådan (utan att kosta något)
Egen (betald) lägenhet

Så där, nu blir de fika!

Kommentarer


Kusin Johanna

Nämen ser du inte framemot att träffa mej till helgen??? :-(

2009-01-13 @ 12:51:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: