Näsla i Häggenås


Hälsade på I i helgen i hennes lilla by,
Bakade underbar morotskaka (som serverades i TeHuset bitar, extra ++!), gick fotopromenad där vi gjorde oss vän med kossorna och tittade på Hårkan, gjorde middag (eller I gjorde jag tittade på och sa uppmuntrande ord, minst lika viktigt!), avnjöt en nästan frysenspräng (senare upptinad) cider på bron i värmen för att sedan få gäster, måla vackert (The Circle of life, säger då det bättre konstverk får man leta efter) och tittade/diskuterade oss igenom 'Onskan'.
Därefter zappande tills vi slutade framför 'Fredag den 13 del 3', I tyckte mördarn hade för dåligt (inget) motiv för att döda, jag tyckte att Hajen inte heller hade det i sina filmer...
En trevlig kväll, som lett till natt, tog slut och jag sov gott på golvet under 'Zorro' täcket (den 'riktiga' Zorro alltså) och hjälpte dagen efter I att diska lite och sedan få skjuts hem i vår Oceanblå Renault
(som jag från och med idag får köra helt själv! Uppkörningen nämligen avklarad imorse! :D )

Kommentarer


Jana

Låter som en underbar helg !

har ni kommit långt med köket ? uppdatering m bilder är du gillig=) kram

2009-07-14 @ 14:36:34

Ingela

Inte mycket att klaga på där inte!

2009-07-20 @ 13:58:45
http://ingelameandnow.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: