Sista pluggsöndan för i år !

Så sitter man här sista söndagen innan sista sommarlovet,
och precis som vanligt blev söndag en sån där sista minuten pluggisdag.
Känns inte så jättejobbigt ändå, jag menar det är väl som ett bra avslut att spendera sista söndan innan sommarlovet så som man är van att spendera söndagarna, med skolböcker över hela bänken, datorn på högvarv och skön musik i högtalarna. Blir ju till och med lite gjort, kors i taket!
Har hittills hunnit färdigt med Mariannes sista minuten, 'jag har egentligen inget vettigt för er att göra den här lektionen', uppgift i Media, planerat ut en plan för Projektarbetet i huvudet, RÖSTAT i EU-valet (klapp på axeln) och fått färdigt Vetenskapspsykologin så där fem dagar för sent.
Bara svenskan kvar nu (restuppgifter sen gu vet när) sen, då är det fan sommarlov för min del också! Visst finns det en eller två lektioner man borde dyka upp på men inge mer plugg förren till hösten, härligt härligt!
Fira det hela ska det förstårs oxå göra, sista sommarlovet kan ju inte börja helt omärkt så där, så på fredag bär det mest troligtvis av till Kramfors, Stadsfesten och Kusin(erna?) Måste kanske bara ringa I och kolla så jag har sovplats först bara, petitesser, petitesser!


Bjuder på bild från Mars(?) dagen till ära också

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: