Brunett igen!

Sa efter ungefar 24 timmar pa flyg och flygplatser (och tre timmars bilfard) kom jag fram hyffsat hel och vid liv, lite smatrott och butter over ett trasigt vasklas (tack US security, tack sa jattemycket). Vackte sa klart upp alla dar vid halv tre pa morgonen sa de kunde fa valkomna mig och sa, J var ganska inte sa jattelycklig over att bli vackt men tror anda hon var lite glad over att se mig.
Sondag var det Student firande for J och massor med manniskor har och dar och ingenstans, av mig fick hon en alg/ko/apa med studentmossa att ha runt halsen och aven choklad och 200SEK fran mor och far. Det ar i varje fall 20 bussresor med stadsbussarna nar hon kommer nasta sommar, forhoppningsvis laggs de pa nagot roligare dock..
Mandag blev en allman slodag, S kom forbi med ny cockermix valpflicka som var helt underbar, ser ut som en blond labbevalp och ja jag ar kar.. Nojer mig dock med min lilla favoritsork jag har darhemma an sa lange.
Imorse var det harfix och mitt lite for ljusa har fick ga mot det valbehovda morka hallet igen, skont!!
Nu ska jag ga och vara lite social och J ska fa gora lite skola pa datorn, far se om det blir mer uppdatering eller inte, lite storande med amerikansk tagnetbord.. Hannibal pa torsdag i varje fall, coffeeshop here I come!! (Resans forsta Starbucks blev forovrigt inforskaffad direkt efter sakerhetsjoxet i Atlanta och avnjots sedan vandrandes i terminal B :) )
Ta hand om er och ja M fika later utmarkt!

Kommentarer


Jana

Vad bra att du är frammme.

Njut njut, fattar inte det där med stora tangenter, du får förklara för mig sen ! =)

Kram!

2009-05-13 @ 13:21:54

Ingela

Skönt att veta att du lever och fortfarande är symtomfri.

Hälsa J från mig!

2009-05-13 @ 17:53:57
http://ingelameandnow.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: