Sådärja

Längsta veckan på länge avklarad, dock har den varit rätt rolig
och idag fredag har känns det som att jag gått runt med ett leende på läpparna hela dan trots att jag började 8!
Att jag gjorde sista matten någonsin och att jag fick väldigt väldigt bra omdöme från min psykologilärare på uppsatsen jag satt med hela helgen har en stor del utav det hela!
Att jag även började min två veckor långa semester idag var väl inte direkt något som drog ner det postiva heller.. Så nu är det alltså bara lite småsaker kvar att göra som att ladda mp3 och föra över pengar,
Sen far ma helt enkelt!

Kommentarer


Ingela

I'll miss you!

Ta hand om dig där borta nu. Du vet vad jag har sagt. ;)

2009-05-09 @ 16:08:55
http://ingelameandnow.blogg.se/

Jana

Fia. hoppas du har det helt underbar, Förstår om du inte har tid att uppdatera dig när du är i usa, men fika när du kommer hem så jag får höra allt! =)

2009-05-12 @ 12:11:10

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: