valborg

Så där, nu är det Maj och sista april är avklarad,
och efter många olika förslag hit och dit och fram och tillbaka hamnade jag i Häggenås hos lilla I och diverse annat trevligt folk! Tog lite tid med maten (jag var tvungen att börja innan, Hungrig Fia = gnällig Fia....) men i övrigt flöt allt bra även om resultatet i Kubbspelet är ett totalt mysterium.. vad som inte är ett mysterium är dock att jag inte fick ner en enda kubb, men desto fler grästuvor!
vaknade och hittade I bakandes i köket, så (läs noga nu) EFTER frukost blev det kladdkaka och sedan liten promenad i det soliga vädret innan jag begav mig hemåt i en buss utan sittplats till lilla mig, så jag fick åka gratis mot att måsta stå i 40 min. Inte mig emot faktiskt, alla sparade pengar är stort plus i min tillvaro!
Väl i stan blev det lite jobb i ett badhusparken så fullt av glasssugna människor att man undrade lite varför de inte bara kunde köpa big pack på ICA och äta. Innebär väl dock lite extra pengar till mig i slutet utav månaden, extra trevligt då dagen räknas som söndag(!) och förhoppningsvis lite mer arbete framöver.
Behövs om jag inte vill sova ute på gatan när vi åker till Irland i augusti..

Nu blir det i varje fall soffmys blandat med Psykologi skrivande och TV tittande, Är det någon som har några intresanta tankar om 'populär/inte populär' syndromet är ni varmt välkomna att deka med er! Kanske är det just er tanke/idé som kan ge mig mitt efterlängtade MVG i psykologi ;-)

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: