Detta eviga mörker



Sen sist har jag kört vilse med I under jakten på Haras missionshus. Tillslut, efter vilsekörning & tantgympa besök, hittade vi dock till kulturcaféet och hade en trevlig kväll.

Jag har varit på rättegång och lyssnat till upprörda människor resten av den dan, borde ha renskrivit anteckningarna men det är väl inte min grej antar jag det där med att skriva ut anteckningar..

Nu är adventsstöket i full gång och jag försöker gömma utan framgång, kanske skulle lyckas bättre om jag satte mig i mitt mörka stökiga rum utan el?

Advent utan snö, nja jag vet inte ja

Kommentarer


Ingela

Här ligger ett tunt lager pudersnö som iaf lyser vitt, om inte annat. Det finns en alldeles nybakt adventskaka och ljusstakarna är uppe. Du får komma hit och titta på snön, om du vill. :)

2009-11-28 @ 15:44:56
http://ingelameandnow.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: