Where to?

Snart två månader sen jag och I kom tillbaka från Irlandsveckan och jag börjar bli rastlös igen!
Hör varje dag folk som ska än hit än dit (däribland mina kära föräldrar som drar till Kreta nästa fredag och E som dissar kussarna för Thailand på novemberlovet, illa illa) och jag vill också! 
Trots att ekonomin ser ut som hej kom och hjälp mig måste jag väl få drömma lite? Frågan är vart jag vill.
Grekland, New York eller kanske återbesök i Paris? Och Skottland ligger förstårs högt upp på listan också... Dock vill jag heldre rida än besöka skräckturer så tror jag hittar nytt resesällskap sen sist ;)


Dublin m. O'Connell street i bakgrunden Foto: Ingela Person

Kommentarer


Emma jg

FORUM!!!

2009-09-23 @ 16:26:21

Ingela

Svikare där... Men jag kan nog få en ridtur bra läskig den med.

2009-09-23 @ 19:37:13

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: