Internationellt Godkänt


Lätt tankfull och lite less idag, skrev franska prov
eller snarare några påhittade ord här och där i ett försök att binda ihop de ord jag faktiskt kunde till en mening som jag inte har en aning om svarade på frågan
för den förstod jag nämligen inte...
Får bli som det blir, orkar inte försöka med språket längre. Känns som att jag sen i höstas enbart har gått bakåt, det lilla jag kunde då kan jag inte alls längre. Inte riktigt som det är tänkt att det ska vara kanske, men det är den bittra sanningen och med bara en månad kvar vet jag inte om jag orkar försöka plugga för att klara nationella som kommer om någon vecka. 
den som lever får väl se helt enkelt, så länge det inte blir streck är det trots allt ett betyg!
 

Kommentarer


Ingela

Och streck kan du ju omöjligt få eftersom du varit närvarande och gjort läxor och uppgifter.

Antingen accepterar man, rycker på axlarna och käkar en bulle; Eller så vägrar man ta verkligheten och gör om den istället. Det beror på vad man känner sig inspirerad till. ;)

2010-04-26 @ 21:20:29

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: