några rader bitter klagan

Har hamnat i något man skulle kunna döpa till 'vårkoma'.
Inga bilder blir fotade eller redigerade, då jag helt enkelt tycker våren är rätt ful, grå och tråkig. Det påminner om den dåliga biten av höst, då när alla löv är borta och allt bara är svart. Skillnaden är dock att man nu har ljuset till att se hur kalt och grådaskigt det faktiskt är.
Ingen skola blir gjord då jag börjar se mig som färdig nu och tycker det verkar som en alldeles för stor kraftansträngning att skriva ännu en rapport P kommer ögna igenom för att sedan hitta på något betyg... Självbiografin blir inte heller skriven, jag har idéen och några uppslag men kommer inte fram till den biten när man skriver ihop det till något sammanhängande. Märkte även härromdan att hon ville ha bilder på sigsjälv med, för att kunna göra ett snyggt uppslag i InDesign. Precis vad jag kände för, nästan lika mycket som nationella i Franska som M var snäll nog att upplysa om ligger redan nästa torsdag.
Ingen bra kaka blev gjord heller, jag som skulle vara snäll och testa något nytt har på känn att jag istället lyckades förstöra något som innehöll en jäkla massa ägg samt grädde som jag själv betalade för idag. Inte hela världen egentligen men jag är på klaghumör.

Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken till Greys, eventuellt även True Blood, och lista ut hur jag kan få 3dl grädde hit flygandes utan att behöva göra en kraftansträngning... 

Kommentarer


Ingela

Upp med humöret! Jag kan posera vackert för dig i helgen så har du nåt att fota (och garanterat något att redigera). :P

2010-04-28 @ 21:11:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: