What kind of memories becomes of such a melancholy day


Nostalgia ~ Sophie Zelmani

Spenderar dagen hemma för att försöka lära magen att mat är bra igen efter två dagars fasta (med undantag för två äpplen, två rostade mackor och två tuggor lasagne på två dagar). Tänkte jag skulle vara duktig och jag har försökt! Försökt skriva reccension på Hair musikalen, men det går så sjukt segt och blir så galet glättigt.
Journalist ville jag visst bli en gång i tiden, men jag har för länge sedan glömt varför..
Även FN-analys står uppskrivet, får väl se när vi kommer till den. Lär vara svårt att få den glad och glättig i varje fall vilket borde underlätta något. Ska bara lära mig att det är Word man ska ha uppe och inte PS, facebook, bloggar, spotify, youtube (har sett halva Hair filmen där snart, sorgligt men sant), klädsidor...

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: