100 anledningar att älska sverige; Nr 100 Nordingrå



Tänkte börja en liten serie där jag räknar upp 100 olika anledningar till att man kanske måste gilla Sverige lite grann så där i kanten. Kanske är det för att jag fått ett hitta på ryck. Kanske är det för att jag åker om 19 dagar och börjat tänka på allt jag kommer sakna. Kanske tyckte jag bara det var dax att våga uppskatta vårt land lite mer.
Jag börjar bakifrån och räknar nedåt, anledningarna kommer upp när jag kommer på dem och ligger inte i bäst till sämst ordning. Kommer ni på något som måste vara med får ni väl skriva ner det i en kommentar så får vi se om det kommer med. Innan Jul kanske vi lyckats räkna upp 100 stycken?

Kommentarer


Trollet

BORGSJÖ!!!

2010-08-10 @ 18:23:18

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: