två timmar längs stranden

Framme på den Gröna ö n och överlevt de första 24 timmarna utan problem.
Väskorna urpackade, internetfixat och så även adapter efter det lilla problemet med den jag hade köpt (den var inte gjort för svenskt till utländsk utan tvärtom på nå vis...). Träffat och börjat lära känna familjen och tror nog inte det kommer bli några större problem att överleva här borta. Dessutom har jag fått en dejt med en spansk (visade det sig) au-pair här i området imorgon, så har jag tur träffar jag någon jag kan fortsätta att umgås med. För pojkarna i all ära men jag kommer nog sakna någon i min egen ålder efter ett tag...
Dagen idag har jag dock, precis som rubriken hintar om, tagit en promenad längs havet medan familjen var iväg på egna äventyr. För er skull fick även kameran följa med så här kommer ett litet smakprov på Greystones strand;

-
-
-
-

Kommentarer


mamma Maria

Verkar helt OK! Vi kommer snart!

2010-08-31 @ 19:56:11

Linda

Gud vad härligt det ser ut! Vad skoj med en dejt, vänner får man aldrig för många av :)

2010-08-31 @ 20:16:13
http://www.pudlarna.se

Jana

Verkar börja bra. Vi hopas det forsätter så. Stor Kram

2010-08-31 @ 21:04:48

Johanna

Hur fint som helst. Kram på dig!

2010-09-01 @ 12:57:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: