'Ja, det var inte bättre förr, men det ska bli bättre framöver'


Försöker samla tankarna, hitta de rätta orden och berätta allt jag vill berätta
men det får vänta lite till, annars kommer allt bara bli ett virr varr av allt och lite till

Jag är nostalgisk och drömmande, försöker hålla kvar i stunden och få den att vara längre
samtidigt som jag inte vill något mer än att släppa taget och få komma till framtiden

Världen är svart och vit men jag är fast i en gråzon
Ska snart ta tag i det, skriva, berätta och försöka förklara
men just nu vill jag bara dricka te och stirra i taket
eller ta promenader i ett kallt Östersund, snurra och titta på stjärnorna
Jag vill göra ingenting, bara en liten stund till

Vill lyssna på Elden med en mycket ung Lasse
 och önska jag kunde få mina ord att förklara lika bra;
 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: