försöker få tiden att gå...

-
Beslutet är fattat och idag är dagen jag valt för att ta tjuren vid hornen,
jag ska säga upp mig.
Hade velat ha det gjort nu, för längesen, typ imorse men det är svårt att berätta för någon att man inte vill jobba för den längre när någon inte är hemma. Så jag får snällt vänta. Vänta på att få ha en högst obekväm konversation, som antagligen kommer leda till dålig stämning häromkring de kommande 6 veckorna. För de är så länge jag är villig att stanna. 6 veckor och någon dag, till den 23 december. Gäller bara att få det sagt. Blunda och hoppa.

Kommentarer


Ingela

Du vet ju iaf var du landar; i ett kärleksfullt hem, placerat i en stad du älskar, överbelamrad med människor som älskar dig. Även om en av dem råkar vara i Ö-vik för närvarande.

2010-11-05 @ 18:50:13
http://ingelameandnow.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: