I remember when you lost your head

-
Fick en fråga ställd och kunde inte svaret.
Började grubbla och kunde inte sluta.
Har nu spenderat senaste dagarna med för- och nackdelar listor,
analyserandes minsta lilla detalj
i ett försök att lista ut vad jag egentligen känner.
Vad jag egentligen vill.
Problemet,
ja det är helt enkelt att det finns stunder då jag vill skrika ut ett JA så att det hörs över hela Wicklow
men sen så skymtar de där glimtarna förbi,
glimtar som talar för nackdelslistan och gör att det jag lyckas få ut bara är ett
tveksamt 'nja'.
Och ett tveksamt 'nja' känns inte starkt nog att bygga ett beslut på.
Så kan någon vara snäll och reda ut trasslet av tankar och försöka bilda en klar bild för mig att titta på och kanske då, att jag kan göra ett beslut och koppla av för en liten stund.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: