det regnar i Fränsta

Inflyttad, uppackad, nyäten och nöjd.
Ja, nöjd med det mesta faktiskt. För jag för första gången ett ställe som bara är mitt.
Mitt, mitt, mitt!
Och efter att ha bott inneboende i två (väldigt) olika familjer i två olika omgångar samt bott hemma tillsammans med 4 andra (+/- 2 eller fler) så är det faktiskt ganska skönt. Den enda som saknas är lill Sorken, och diskmaskinen lite grann...
I övrigt så har jag ca 10 min till skolan. På måndag eftermiddag ska jag försöka leta mig fram till matsalen där jag sedan, fördelsaktigt, ska försöka ta mig till bords och äta middag utan att snubbla, välta saker eller allmänt göra bort mig. Ni kan ju hålla en tumme, eller två, för att jag överlever, träffar några roliga typer och vågar mig tillbaka på tisdag.
Vore så galet jobbigt att behöva skruva isär och packa ner allt igen.

Kommentarer


Ingela

My little girl is growing up! ;) Bits dom så går det alltid att bita tillbaka. Kramar från ett lika regnigt Ö-vik!

2011-08-20 @ 23:05:56
http://ingelameandnow.blogg.se/

Kusin Johanna

Det kommer att gå såååå bra så!!!

Kramisar från hela familjen.

2011-08-21 @ 09:54:26

papis

vilken fin bild

2011-08-21 @ 10:12:42
http://www.papis.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: